JADUAL PENGAJIAN SEPANJANG SEMESTER 1 2012/2013

Rabu, 25 Mac 2009

Salam Tahniah dan Terima Kasih

Salam tahniah dan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang telah menjayakan program rasmi PERDANA yang pertama di bawah tampuk pimpinan baru sesi 2008/2008. Anda semua telah memberi semangat kepada kami barisan exco untuk bergerak kerja pada masa yang mendatang di atas sambutan yang cukup-cukup menggamatkan suasana, ditambah pula seri-seri nur iman bertambah berseri lagilah program kita. Terima Kasih tidak terhingga.

Namun jangan dilupa jiran sebelah anok ganu kite, terima kasih jgk untuk semua anok2 ganu kite terutamanya exco-exco PERMATA yang telah bersama-sama berkerjasama dengan kami untuk sama-sama bergading bahu melangsungkan Forum Sambutan Maulidul Rasul atau majlis ilmu yang merupakan sunnah Rasulullah bertepatan dengan tajuk "Menjejak Sunnah Menggapai Cinta Rasul". Cinta yang mendalam kepada kekasih Allah.

Nok dengar cito ko? mula-mula tu rusing jugak, tak dok oghe ko malam ni... exco duk garu palo belako...he3 tapi yang meriahnya makin dekat nak abih makin rama, ahli panel kito pun makin bersemangat termasuk moderator kito..

Bagus-bagus perkara sebeginilah perlu kito tonjolkan komitmen, bersemangat dan ado sayang pada PERDANA... Pimpinan amat raso terharu dengan kahadiran sahabat-sahabat semalam.

Terima kasih dan bersama lagi dalam program lain!!!

Maaf banyok la gambar-gambar program dalam pemilihan lagi loni, nk cari gambar comei-comei nak publish ni, sapo yang terkena mujurlah...

Sehubungan itu, nampok anok beghanok kito nak program lagi jah, jadinya.. InsyaAllah dalam bulan 4 ini kita adakan Kejohanan Bowling PERDANA... Tunggu kehadirannya!!! Kita dalam proses untuk mendapatkan kelulusan kertas kerja sekarang ni... bila? dalam minggu study week.. Tu perancangan, Allah sajo yang menentukan...

InsyaAllah jumpa lagi!!! Assalamualaikum.

Utusan PERDANA




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...