JADUAL PENGAJIAN SEPANJANG SEMESTER 1 2012/2013

Sabtu, 8 Oktober 2011

Minggu Pengenalan Persatuan Pelajar (M3P)

بسم الله الرحمن الرحيم
      Assalamualaikum dan salam perdana buat semua anok-beghanok Ukm...Al-hamdulillah, kesyukuran yang tidak terhingga kita panjatkan pada Allah s.w.t kerana pada saat dan ketika ini kita masih dapat merasai segala nikmat yang dikurniakan olehNya..


      Pertama sekali , kami dari exco it ingin memohon maaf kerana sudah lama tidak mengupdate blog ini disebabkan oleh masalah kenkangan masa dan masalah teknikal..Ribuan kemaafan kami hulurkan kerana masalah ini sedikit sebanyak menyebabkan sebahagian anok-beghanok klate di Ukm tidak dapat mengetahui perkembangan terkini dari pihak  Perdana. InsyaAllah selepas ini kami akan membuat yang terbaik untuk blog Perdana dan juga buat semua anok-beghanok..


     Pada bulan lepas iaitu pada 19 sehingga 23 September 2011, pihak Perdana telah  menyertai Minggu Pengenalan Persatuan Pelajar yg di anjurkan pihak UKM, yang mana sepanjang minggu tersebut, pihak Perdana telah membuka keahlian kepada semua mahasiswa-mahasiswi klate Ukm  baru sesi 2011/2012. Al-hamdulillah, walaupun pengambilan pelajar2 baru berkurangan namun perdana ukm masih mampu menarik anok klate yg baru mendaftar di UKM untuk menyertai PERDANA.

Pameran gambar-gambar program yang diadakan oleh Perdana


Presiden PERDANA dan barisan exco yg bertugas

 Pelajar2 baru sedang mendaftar diri sebagai ahli PERDANA

Pres Hamdi, Zaki bergambar kenangan bersama Ahli PERDANA yg baru.

Suasana M3P di KCKL..

Ahli baru PERDANA di KCKL.

Exco KCKL sedang menerangkan program2 yg akan di jalankan oleh PERDANA UKM..

    KP & TKP M3P PERDANA bergambar kenangan bersama exco2 PERDANA termasuk exco KCKL..

Alhamdulillah..kami di barisan PERDANA amat mengharapkan sokongan semua anok beghanok samada ahli baru atau lama untuk terus menyokong dan bersama2 kami untuk terus menaikkan nama negeri kita yg tersayang di UKM.insyaAllah..

"KEPIMPINAN, KEBAJIKAN, KEINTELEKTUALAN"

Wallahu'alam..

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera..
    selamat dtng kepada semua mahasiswa/i baru. dan semoga maju jaya. bersama2 lah kami untuk menaikkan namo negeri klate di ukm dan dunia.insyaAllah.
    ~kito anok beghanok~

    BalasPadam
  2. assalamualaikum...

    tahniah buat para exco hok telah menjayakan M3P nie terutama buat KP n TKP. semoga Perdana terus maju dlm smua bidang tertutama kepimpinan, kebajikan dan keintelektualan...insya Allah

    *jaga mollek adik2 perdana hok baru daftar tu (",)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...