JADUAL PENGAJIAN SEPANJANG SEMESTER 1 2012/2013

Selasa, 31 Ogos 2010

PROGRAM JALINAN MUHIBAH PMKUM-PERDANA UKM



assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah, baru-baru ini, pada 29 0gos 2010,ahad,telah diadakan program jalinan muhibah yang telah menemukan dua organisasi persatuan anak-anak kelantan dari dua universiti iaitu PMKUM dari Universiti Malaya dan PERDANA UKM dari Universiti Kebangsaan Malaysia. program yang diadakan di Universiti Malaya ini benar-benar telah menjalinkan hubungan antara dua organisasi besar, dua universiti.terlaksananya program ini atas usahasama dua organisasi gah ini dan usaha keras pihak PMKUM . Antara aktivitinya adalah , ucapan dari ketua program pihak PMKUM, ucapan presiden PMKUM,ucapan presiden PERDANA UKM, pengenalan setiap saf pimpinan PMKUM dan PERDANA UKM , dan....






mengambil makanan berbuka puasa yang disediakan pihak PMKUM yang menyelerakan..berbuka puasa bersama-sama sebelum menunaikan solat maghrib.


pemberian cenderamata dari pihak PMKUM kepada presiden PERDANA UKM(kanan)



Presiden membalas pemberian cenramata kepada presiden PMKUM(kiri)



majlis tertinggi PMKUM dan PERDANA UKM



untuk pengetahuan semua,PMKUM dan PERDANA UKM adalah organisasi yang mempunyai umur yang sama,iatitu 34 tahun penubuhan.kedua-dua organisasi ini ditubuhkan pada tahun 1976. jadi,kita semua satu hati...semoga ukhwah yang dibina kekal selamanya...amin. setinggi-tinggi terima kasih kepada PMKUM kerana sudi menjemput dan bertemu dengan kami,pihak PERDANA UKM . :)

sekian terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...