JADUAL PENGAJIAN SEPANJANG SEMESTER 1 2012/2013

Rabu, 15 April 2009

CERGAS BERSUKAN, CEKAP PENGURUSAN, CEMERLANG PEPERIKSAAN

"Pusat Bowling Metro Point menjadi saksi
Pertemuan Anok Beghanok Yang Terakhir Sebelum Final Exam"
Peserta Lelaki KBP 09 bersama Abe2 Exco

Peserta Perempuan KBP 09 bersama Kak2 Exco

Sesi Penyampaian Hadiah kepada Pemenang

FEP Kelate Antara yang terbaik..

Sapo tu? Islam itu luas berkopiah ttp power dalam sukan..
hebat2 penuh aksi!!

"Kaum Hawa pun biso jgk men boling nih..

Tgk2 tu bertepuk tangan nh, ni mesti Strike.. he
tp yo ko.. kot2 badi masuk longkang..

Tgk tu Mantan Sukan kito memg xnafi hebat dlm bab2 sukan..
bergaya jgn xbergaya biar bola p ke mana..he3

Rusuhan. demontrasi untuk tuntut Kasut msg2..

Tersenyum KP setibanya di hadapan Metro Point..
semua melangkah dengan penuh bersemangat..


KEJOHANAN BOLING PERDANA 2009

Tahniah, Syabas serta Jutaan Terima Kasih daripada Barisan Pimpinan Perdana kepada ANDA yang telah menjayakan program sulung bagi Sekretariat Sukan Perdana (SUPER) dan merupakan perintis Kejohanan Boling bagi Perdana itu sendiri...

Kejohanan Boling ini bukan semata-mata untuk kita bergela ketawa atau suko-suko, namun ia bermatlamatkan untuk menjana mahasiswa yang cergas sukan, cekap pengurusan dan cemerlang peperiksaan. KBP 09 ini diadakan untuk memenuhi permintaan daripada semua anok Kelate di UKM, untuk melihat sukan itu satu kebajikan yang diperjuangkan oleh PERDANA. InsyaAllah program ini telah kita jayakan yang mendapat sambutan yang amat mengejutkan dengan mencapai sasaran seramai 80 orang peserta termasuk 2 pasukan EXCo dan 2 pasukan daripada Mantan Perdana walaupun publisiti kurang memberansangkan.

Sentuh bab publisiti... semua ajk runsing... eh nak cari mano la ore ado 3 ari lagi... mcm2 strategi dicatur dan alhamdulillah berkat pertolongan Allah dan komitmen ajk kita akhirnya capai sasaran yang sebenar walaupun sasaran awal hanya seramai 50 orang.

Ini bermakna berlakunya penambahan lorong dan kumpulan di saat-saat akhir kejohanan.. dengan 20 line atau lorong dan 4 orang setiap pasukan.

Ado pulak oghe tanyo... Bakpo la wat dekat-dekat exam ni... jawabnyo: nk hilangkan stress nk exam, lepas geram asigment yang baru setle, tmbh exco hlg tekanan dal beroganisasi. selain tu, nk bangkitkan semangat baru kpd semua, smgt berpasukan dalm wat kijo karo.. samo jgk dkt2 exam pakat2 bagi nota2 n study sama2... boling perlu fokus n konsitret sama jugk belajar dan study perlu kedua-duanya... jln y lurus blh strike, jln bengkok msk longkang.. strategi y btl dpt y terbaik, strategi slh dpt y buruk.. dan banyak lagilah reasonnya...

Eh pado dk men boling tu baik kito maye hajat? bkn gitu ,kito tgk dh byk dh persatuan2 len buat maye hjt termasuk PMUKM bt maye hajat slps balik dr men boling.. jd PERDANA cuba alih tumpuan kepada cara hilang stres dgn bersukan pulak, maye hjt bg admire lbh cntik khususi bkn umumi.. ini tanggungjwb Perdana untuk buat? itu betul tp salahkah kito guna pendekatan yang berlainan? Cara duniawi dan untuk Ukhrawi kita serahkan pada semua anok beghanok. InsyaAllah, tidak betul jgk kami bt ni, kami mintak maaf... y ptg kami ada alasan untuk ini!!!

Tapi nak tanyo Best tak men boling? BEST.......... itu jawapannya.. kito tetap bersamo dalam memajukan PERDANA, kalu boling boleh capai sasaran dan komitmen begitu tinggi yang ditunjukkan ahli.. lepas ni program-program lain jugk samo tidak kiro bentuk sukan ko, akademik ko, kepimpinan ko dan len2 lagi.. wajah2 yang kelihatan pada KBP 09 tetap kelihatan pada program-program lain. Majulah Sukan untuk Perdana. Merakyatkan Kepimpinan Melalui Kebersamaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...